diumenge, 6 de febrer del 2011

Mitja marató de Granollers


Veient que no vaig poder fer la mitja de Barcelona, vaig optar per fer la de Granollers sense dorsal, ja que a finals de novembre van tancar inscripcions. Aquella setmana abans de la mitja em va trucar un amic meu, el Sebas, i em va dir que em deixava el xip perquè ell s’havia lesionat.  Em va anar molt be ja que la opció de fer-la sense dorsal no m’agradava. Una vegada a Granollers ens varem trobar amb el David Capera, el seu pare, el jordi i un amic seu. Varem sortir pel final de tot. Un altre cop fent zig zags, quin pal. Durant la carrera no ens vam trobar. Cadascú al seu rotllo. Els primers 10km eren amb lleugera pujada. El problema va ser quan ens vam creuar amb els que ja baixaven. Un coll d’ampolla, no podia anar a mes de 4:50 min/km i perdent temps. Vaig passar el km 10 en uns 46:20, fatal. Baixant vaig intentar recuperar però ja era massa tard. El segon parcial el vaig fer a una mitja de 4:12 min/km.  Apretant apretant  vaig acabar en 1:34:15. No està malament però esperava mes. Aquests van ser els temps de la gent del club.

Carles Costa
1:31:40
David Capera
1:31:42
Sergi Colom
1:34:15
Guillermo
1:34:33
Jordi Samaniego
1:40:04