dissabte, 15 de maig del 2010

Triatló de Sant Feliu (Girona)

Primer triatló de la temporada, i a Sant Feliu, molt a prop de Tossa. En mitja horeta arribem i aparquem a un pàrquing públic del poble a pocs minuts de boxes. Venen també els meus pares i l'Alex i l'Anaïs per fer-nos unes fotos. A boxes conec al Jordi Samaniego, company del club. Anem cap a la platja a posar-nos el neoprè. Anem justs de temps i ens posem a escalfar. Ens uns minuts ens adonem que a la platja esta tothom preparat, i ens estan esperant. Només sortir de l'aigua sona la bocina de la sortida. Quina cagada, m'havia cansat tant en l'escalfament que no podia agafar be la respiració. Total que vaig sortir en 16:15 i vaig fer una T1 molt dolenta. En el segment bici vaig anar molt be, avançant a molta gent, el temps va ser 41:46. La T2 molt malament també perquè vaig perdre la referència del meu box i  em va fer perdre algun minut fins que vaig veure les meves sabatilles eren sota d'un neoprè d'un altre participant. Corrent vaig donar el que vaig poder sota una forta i agradable pluja, 20:10. Temps total 1:18:11. Es un temps dolent però per ser la primera i per tot el que m'ha passat ja esta be.