diumenge, 21 de febrer del 2010

Mitja Marató de Gavà

Fa un dia bastant fredot. Me aixecat a les 7:00 per esmorzar y per preparar-me algunes cosetes. Es un dia important, ja que crec que puc superar la meva marca personal (1:37:50). En arribar vaig al poliesportiu a agafar el dorsal i la bossa d'obsequis. Al estar escalfant me n'adono que el Foot Pod del Suunto no funciona, s'ha acabat la pila. Quina putada... En fi, començo la cursa sense saber a quin ritme vaig i em guio per les sensacions. Als 3 km mes o menys escolto a dos nois que volen fer-la en el mateix temps que volia jo. Perfecte, m'enganxo a ells fins el km 12. A partir de aquí ells incrementen el ritme i jo segueixo el meu. En el 15 noto que estic baixant el ritme, em prenc un gel que em fa pujar les forces i em portarà fins a la arribada amb un temps de 1:34:10. He baixat el temps pràcticament en 4 minuts. Estic molt satisfet amb el resultat. Un deu per la organització.