dissabte, 3 de maig del 2008

Pujada a cadiretes corrent

Mati amb força sol. M'aixeco no gaire d'hora, a les 9:00 mes o menys. Menjo alguna cosa i preparo la motxilla omplint el dipòsit de líquid amb un litre i mig d'isostar. El Brut, el meu gosset, em mira pensant que el treure a passejar, però no serà així. Surto de Tossa i enfilo cap a Sa Riera per agafar allà els camins que pugen a cadiretes. Serà un ascens de uns 520 m en 7 km o sigui que la pendent es considerable. Al començament les pujades son molt fortes, desprès passen a ser només fortes. Hi a moments que sembla que els quàdriceps vagin a rebentar. Les sabatilles que porto no son de trail i em patinen en els moment mes durs. En arribar a dalt veig un cartell que senyala cap a la dreta el mirador del massís. Les vistes son espectaculars, dignes de veure. Desprès d'uns 7 o 8 minuts disfrutant-les i de fer un parell de fotos baixo cap a vall. Es mes complicat baixar que pujar!!! Hi a moments que estic a punt de caure. Al final uns 17 km, una altitud de uns 520 m, un ascens de 505 m i un temps de 1h 30 mes o menys. Genial.

2 comentaris:

ALEX COLOM JACOB ha dit...

Ets un crack nanu!!! Segueix així!!!

Sonika ha dit...

ostres nen!!! per fi he vist el teu blog!!! està xuloooooo
a veure quan poses cadiretes caminant, ja tens corrent i en bici, ara falta la nostra!!!!
encara que es pot dir
"Intent d'anar a cadiretes caminant" (nos perdimos en algún punto del camino....)
jejejejeje

muaksssss