dissabte, 12 de juny del 2010

Triatló de Manresa (Barcelona)

Aquest triatló també es per la tarda, a les 16:00, i surto des de Tossa. Hi ha un bon tros fins arribar a Manresa. Era la primera vegada que feia aquest triatló. En arribar veig el pantà artificial en el que tenim que nadar. Es molt petit i la fondaria màxima es de 5 metres. Una vegada he deixat tot a boxes vaig cap a l'aigua. No es veu res per sota i esta molt marro, un fastig. Sona la bocina i sortim tots des de l'aigua. No nedo gens còmode i al arribar a la sortida em trobo al Jordi, el presi del nostre club de triatló. Ens saludem i anem cap a boxes a per la bici. Surto de l'aigua en 14:20. Mentre vaig corrent veig a l'Ivan, un amic meu que va venir a veure'm. Em crida vinga Sergi !!!! i em fa fotos. El tram de ciclisme es pla amb alguns tobogans que et fan baixar el ritme. Com sempre passo a moltíssima gent i ningú dona relleus. Passo també al Jaime del club que no pot seguir-me. Temps 38:33. El circuit de la carrera a peu era tot per sorra i bastant ràpid. Mantinc el ritme i acabo en 17:33. Al cap de uns segons arriba el Jaime. Estic segur que el circuit no era de 10 km. Temps total 1:10:26.

Gràcies Ivan per les fotos que vas fer-me.