diumenge, 30 de maig del 2010

Triatló de Mataró (Barcelona)

M'aixeco ben d'hora, ja que estic a Tossa i tinc una hora fins a Mataró. Estic un pel neguitós. En arribar, vaig directament a boxes i m'ho preparo tot. Falta mes de mitja hora per començar i a la platja no hi ha gaire be ningú. Jo ja tinc ganes i em foto a l'aigua per començar a calentar. A poc a poc va arribant la gent i es prepara la primera sortida. Fem un minut de silenci per la mort d'un triatleta en el Triatló de Gavà. Es dona la sortida i sortim cap a l'aigua. Com sempre rebem osties per tot arreu. Es permet neoprè perquè l'aigua esta un pel freda. Surto tranquil, com sempre i mantinc el meu ritme. No surto malament 14:58 i enfilo cap a boxes a tot drap. El segment de la bici es molt ràpid per la N-II i anem a molt bon ritme. Intento varies vegades donar relleus però ningú colabora. Finalment faig la bici en 34:14. La carrera a peu s'enfila fins a la escullera del port de Matarò i son dues voltes. Em mantinc en la primera volta i pujo el ritme a la segona. Finalment 20:33 i temps total 1:09:45. El meu millor resultat fins ara.

Descansa en pau Quim.