dilluns, 12 d’abril del 2010

Entrenador personal de triatló

Ja tinc un entrenador personal que m'ha dissenyat tota la temporada fins al Octubre. L'entrenament es totalment personalitzat segons les meves aptituds i el meu estat físic. He començat avui dilluns la preparació especifica que serà d'unes setmanes.  Prèviament ja havia estat entrenant des del  Novembre el període de Base. Avui al mati he fet un circuit de peses i abdominals al gimnàs i per la tarda una horeta corrents, que per cert m'ha fet mal la cama als 50 minuts. Cada vegada surt mes tard el dolor però segueix. Demà toca sessió de natació per augmentar el llindar anaerobic (durilla)i dimecres tornem pel mati la sessió de peses i per la tarda sessió de bici, 70 minuts de "rodillo". El dijous descansaré i el divendres seguirem amb la natació. Ja os explicaré...