dissabte, 18 de setembre del 2010

Triatló de Tossa (Girona)

Èric i papi
Sergi
Tot l'any esperant el triatló de casa, entrenant i preparant el segment de ciclisme per estar a prop dels millors. Tot per que un dia abans caigui un aiguat fortissim que obligui a la organització a anular el tram de la bici per estar la carretera de Sant Grau en molt mal estat. A Tossa venen molts triatletes per la dificultat del sector ciclista. La gent estava molt enfadada. L'organització tenia que haver previst un pla B per no deixar-nos sense fer aquest segment. Es va convertir en un aquatló, es a dir, teniem que fer els 1500 metres nadant i després fer els 10 km corrents. I així ho varem fer. Vaig sortir de l'aigua en 28:01 i ràpidament vaig anar cap a boxes a posar-me les sabatilles per córrer. Se'm va fer estrany no agafar la bici. Els primers quilometres em va costar agafar el ritme. A la segona volta em va agafar el David i em va estirar per agafar un ritme mes alt que ja no deixaríem fins a la arribada, fent un temps de 44:49 al segment de la carrera a peu i un temps total de 1:14:31.