dissabte, 4 de setembre del 2010

Triatló de Banyoles (Girona)

Ja som al Setembre i ara tocan els olímpics. 1500m nadant, 40 ciclisme i 10 corrents. Hi serem uns deu del club i celebrarem el campionat del club. Ens trobem amb la gent i ens fem unes fotos junts. Una vegada hem deixat tot a boxes ens dirigim cap a l'estany. L'aigua esta molt bona i molt plana. Sona la bocina i surten les noies. Al cap de uns minuts sortim nosaltres. Començo relaxat i poc a poc vaig pujant el ritme. A partir dels 600m em sento molt còmode i podria aguantar nadant molt mes. Surto del aigua en 31:50. Tothom diu que havien mes de 1500m. Transició molt llarga fins arribar a les bicis. El tram ciclista comença amb una lleugera pujada i avanço a molts participants. Hi han pujades i baixades. En el pla em passa la gent i pujant els passo jo. L'any que ve tinc que rodar mes i pujar menys, ja que en pla em quedo. En arribar a boxes un jutge m'ensenya una targeta groga per passar per sota d'un dels anclatges de les bicis. El temps de bici es 1:17:21. Al sortir a correr estic com deshidratat i em fa mal la cama. He estat sense correr unes cinc setmanes per culpa d'una lesió al isqiotibial. No puc baixar de 5min/km. Veig al David que va molt fort corrents i es questió de temps que m'atrapi. Finalment m'atrapa a 300m de l'arribada, faig un canvi de ritme i arribo uns cinc segons abans que ell. 50:46. Temps total 2:39:57. Quart del campionat del club.