dissabte, 26 d’abril del 2008

Pujada a Cadiretes en bici

Aquest cap de setmana me’l prendre sabàtic i no faré el entrenament corrents, el faré en bici. M’aixeco e les 9 i preparo tots els estris, la motxileta, el bidó algun plàtan i alguna barreta. Agafo la bici i enfilo cap a Sa Riera. Allà agafo el mateix camí que vaig agafar cuant vaig pujar corrents. En bici es molt diferent, per mi, es mes dur. Les primeres pujades son bestials i la força que has de fer amb les cames es enorme. A poc a poc vas agafant el ritme. El desnivell es molt canviant, tot i que sempre es cap amunt. Hi ha moments que fins i tot em patina la roda del radere encara que vagis assegut. El terreny esta molt sec. Fa mesos que no plou. Hi ha moltes regateres que va fer l’aigua temps enrere. Per un moment em vaig perdre, però en pocs minuts vaig retrobar el camí. Al fons veig el cartell que senyala el mirador, ja hi som. Ara toca menjar el plàtan, hidratar-se una miqueta i cap a vall. La baixada brutal, molt tècnica i amb algun ensurt que altre. Un dia perfecte.